Tip na opalovací krémy

BIOSOLIS – značka přírodních opalovacích krémů, které obsahují pouze minerální filtry. Ty, na rozdíl od filtrů chemických, nepronikají do kůže, tedy do těla. Minerální filtry vytvoří na povrchu pokožky bariéru a jejich účinnost je tak okamžitá ihned po nanesení.

V minulosti jsem vyzkoušela několik značek přírodních opalovacích krémů a vždy jsem měla ten stejný problém. Byly hodně bílé a pokožka po jejich nanesení zůstala velmi bílá. U Biosolis tento problém není, krémy mají světle žlutou barvu a krásně se rozetřou do ztracena.

Biosolis ve své opalovací řadě nabízí celou škálu krémů, olejů a sprejů v SPF rozsahu 6 až 50+, včetně přípravků pro děti. Já jsem vyzkoušela krém na obličej SPF30, který, i přes to, že se díky minerálním filtrům nevstřebává do pokožky, se krásně rozetře a nenechává mastný ani bílý film na pleti. Používám ho i pod make-up, funguje tedy dobře i jako podklad. Z produktů na tělo jsem zvolila Melt-in cream SPF30, který se velmi rychle rozpouští a také nezanechává bílý povlak na pokožce. Oba tyto produkty vřele doporučuji.

Zakoupeno na Wonderful.cz

Zanechat komentář

Vytvořte si web nebo blog na WordPress.com

Nahoru ↑